Лікування зубів у сучасній стоматології

Лікування зубів для багатьох людей становить серйозну проблему, адже у великої кількості пацієнтів склався стійкий негативний образ стоматологічних клінік минулого. Це обумовлено рівнем стоматологічних послуг і застарілих методів лікування зубів.

У сучасній стоматології лікування зубів без болю є чимось на зразок еталона, що дозволяє подолати страх пацієнтів перед відвідуванням кабінету лікаря. Особливо важливо безболісне лікування зубів у дитячій стоматології, саме маленькі пацієнти бояться стоматологів частіше за інших.

На сьогоднішній день швидкий розвиток технологічного прогресу дозволив клінікам використовувати у своїй практиці новітнє обладнання для діагностики, профілактики та лікування стоматологічних захворювань.

Лечение зубов в современной стоматологии2.JPG

Останнім часом набуває особливу популярність лазерне лікування зубів. Використання лазерного променя при лікуванні дозволяє проводити тепло до 1000 мкм і досягати стерилізації дентину на 99%.

Такий ефект можливий завдяки використанню короткого, але потужного імпульсу, який генерується за допомогою спеціальних технологій. Зрештою, таке лікування створює оптимальні умови для подальшого пломбування каналу гутаперчею або іншими матеріалами для пломбування.

Також суттєвим моментом у лікуванні зубів є ціна на послуги лікаря-стоматолога. Так, завжди можна знайти лікування зубів дешево, але варто пам'ятати, що економія на лікуванні зубів може обернутися повторним лікуванням і в підсумку виявиться дорожче. Тому лікарі не рекомендують заощаджувати на здоров'ї своїх зубів.

Не варто забувати, що на ціну лікування впливає фактор занедбаності захворювання. Своєчасна профілактика і регулярні візити в стоматологічний кабінет допоможуть вам у майбутньому заощадити масу грошей і здоров'я.

У разі якщо лікування необхідно провести терміново, а з фінансовими ресурсами виникли складнощі, можна вдатися до послуги "Лікування зубів у кредит". Усе більше приватних стоматологічних клінік починають надавати такий вид послуг.

Лікування зубів

Лечение зубов в современной стоматологии.jpg

На даний момент знаходиться найбільша кількість різних за рівнем і якістю обслуговування стоматологічних клінік, розташованих в різних районах міста. Популярні стоматології на Троєщині, в Оболонському, Печерському, Подільському районах.

Сучасні стоматологічні клініки спеціалізуються в основному на таких напрямках, як:

• профілактика захворювань;
  • терапевтична і хірургічна стоматологія;
  • ортодонтія;
  • професійне відбілювання зубів і їх чищення;
  • лікування, пломбування кореневих каналів;
  • сучасна імплантація зубів;
  • протезування.

У більшість клінік можна записатися на попередню консультацію по телефону. При виборі клініки можете керуватися відгуками ваших близьких і друзів. Якщо ж ніякої інформації про клініку у вас немає, то ввічливо розпитайте по телефону про їхні послуги і лікарів-стоматологів. Адже кваліфікація фахівця грає найголовнішу роль у лікуванні ваших зубів. Тому важливо знати, який стаж практики у того чи іншого лікаря.

Досить часто стоматологічні клініки Києва пропонують своїм пацієнтам знижки на лікування зубів. Як правило, в таких клініках високий рівень сервісу і використовується стоматологічне обладнання європейського зразка. Тому і ціни на процедури відповідні і далеко не найдоступніші для багатьох пацієнтів.

Проте, скориставшись послугами якісної клініки, ви можете бути впевнені в надійності та ефективності лікування, при цьому ваше лікування буде максимально безболісним і безпечним.

Бережіть вашу посмішку і пам'ятайне про те, що проблеми з зубами завжди відображаються на здоров'ї організму в цілому.

1. Карієс передніх зубів руйнує дентин і погіршує естетику посмішки. Середній, глибокий або прикореневий карієс переднього зуба супроводжується гострим болем і чутливістю емалі.
  2. Карієс кореня часто діагностується у пацієнтів після 60-ти років. Прикореневій карієс зможе виявити тільки стоматолог, провівши зняття зубного каменю та рентгенівську діагностику.
  3. Мимовільний скрегіт зубами (бруксизм) – специфічне захворювання, яке зустрічається у 3% населення. Така патологія руйнує емаль зубів і викликає щелепні болі.
  4. Глибокий карієс руйнує емаль і дентин зуба, утворюючи «дупло». Основні симптоми глибокого карієсу - різкий біль при вживанні холодної або гарячої їжі, потемніння зубної емалі.

Лікування зубів в Києві.

Рекомендовані
Показаний все місто. Показати ваш район?

Люмі-Дент (Позняки) економ

48 відгуків

Люмі-Дент (Оболонь) економ

41 відгук

Deutsch Dent економ

74 відгуку

Люмі-Дент (Соломенка) економ

65 відгуків

Goodental

62 відгуку

Усі 32 бізнес

58 відгуків

Вам сподобалася стаття ?
Рейтинг статті
Оцінити

Фотополімерна пломба У яких випадках підходить фотополімерна пломба? Особливості використання фотополімера при естетичній реставрації. Ціна пломби з фотополімеру.
Зубні пломби Зубні пломби використовуються для відновлення ділянки зуба, що зазнав руйнування. Важливий фактор - гарантія на пломбу.
Тимчасова пломба Тимчасова пломба - що робити, коли вона кришиться чи випала? Скільки тримається тимчасова пломба?
Світлова пломба: особливості та види Світлова пломба складається з фотополімерів, тому вона твердне тільки під світлом галогенової лампи, за рахунок чого у фахівця є можливість надати пломбі всі необхідні вигини.
Лікування зубів під наркозом Лікування зубів під наркозом дуже поширене в сучасній стоматологічній практиці, адже біль при операціях досить сильна.
Лікування карієсу Сучасні методи лікування карієсу в клініках Києва. Технології лікування каріозних захворювань без бормашини. Озонова терапія карієсу. Профілактичні заходи.
Лазерна стоматологія Лазерна стоматологія - ефективний сучасний метод лікування зубів без зайвого хірургічного втручання. Лікування зубів лазером можна проводити навіть дітям, так як він абсолютно безпечний.
Лікування пульпіту Лікування пульпіту проводиться консервативним або хірургічним шляхом. Терапія включає 2 етапи з накладенням тимчасової пломби. Гострий і хронічний пульпіт лікують з анестезією.
Безболісне пломбування кореневих каналів Пломбування кореневих каналів є важливою процедурою у сучасній стоматології. Адже відкритий кореневий канал приводить до запалення.
Лікування зубів без бормашини Технології майбутнього на службі стоматолога. Sandman Futura – сучасний піскострум у боротьбі з раннім карієсом. Icon – препарат, що регенерує емаль. Лазерна установка – промінь замість свердла. Лікування зубів без болю і стресу за невисокою ціною.
Лікування зубів при вагітності У яких випадках можливе лікування зубів при вагітності? Правила догляду за порожниною рота під час вагітності. Протипоказання для лікування зубів у пацієнток "при надії".
Консультація стоматолога-терапевта Стоматолог-терапевт - це лікар, який здатний надати вам допомогу при лікуванні основних стоматологічних захворювань і провести якісну діагностику порожнини рота.
Використовуйте ваш обліковий запис на Facebook.com для входу на сайт.
Використовуйте ваш обліковий запис VKontakte.ru для входу на сайт.
Використовуйте ваш обліковий запис Google для входу на сайт.
Використовуйте ваш обліковий запис Мой Мир@Mail.ru для входу на сайт.