Лікування зубів у сучасній стоматології

Лікування зубів для багатьох людей становить серйозну проблему, адже у великої кількості пацієнтів склався стійкий негативний образ стоматологічних клінік минулого. Це обумовлено рівнем стоматологічних послуг і застарілих методів лікування зубів.

У сучасній стоматології лікування зубів без болю є чимось на зразок еталона, що дозволяє подолати страх пацієнтів перед відвідуванням кабінету лікаря. Особливо важливо безболісне лікування зубів у дитячій стоматології, саме маленькі пацієнти бояться стоматологів частіше за інших.

На сьогоднішній день швидкий розвиток технологічного прогресу дозволив клінікам використовувати у своїй практиці новітнє обладнання для діагностики, профілактики та лікування стоматологічних захворювань.

Лечение зубов в современной стоматологии2.JPG

Останнім часом набуває особливу популярність лазерне лікування зубів. Використання лазерного променя при лікуванні дозволяє проводити тепло до 1000 мкм і досягати стерилізації дентину на 99%.

Такий ефект можливий завдяки використанню короткого, але потужного імпульсу, який генерується за допомогою спеціальних технологій. Зрештою, таке лікування створює оптимальні умови для подальшого пломбування каналу гутаперчею або іншими матеріалами для пломбування.

Також суттєвим моментом у лікуванні зубів є ціна на послуги лікаря-стоматолога. Так, завжди можна знайти лікування зубів дешево, але варто пам'ятати, що економія на лікуванні зубів може обернутися повторним лікуванням і в підсумку виявиться дорожче. Тому лікарі не рекомендують заощаджувати на здоров'ї своїх зубів.

Не варто забувати, що на ціну лікування впливає фактор занедбаності захворювання. Своєчасна профілактика і регулярні візити в стоматологічний кабінет допоможуть вам у майбутньому заощадити масу грошей і здоров'я.

У разі якщо лікування необхідно провести терміново, а з фінансовими ресурсами виникли складнощі, можна вдатися до послуги "Лікування зубів у кредит". Усе більше приватних стоматологічних клінік починають надавати такий вид послуг.

Лікування зубів

Лечение зубов в современной стоматологии.jpg

На даний момент знаходиться найбільша кількість різних за рівнем і якістю обслуговування стоматологічних клінік, розташованих в різних районах міста. Популярні стоматології на Троєщині, в Оболонському, Печерському, Подільському районах.

Сучасні стоматологічні клініки спеціалізуються в основному на таких напрямках, як:

• профілактика захворювань;
  • терапевтична і хірургічна стоматологія;
  • ортодонтія;
  • професійне відбілювання зубів і їх чищення;
  • лікування, пломбування кореневих каналів;
  • сучасна імплантація зубів;
  • протезування.

У більшість клінік можна записатися на попередню консультацію по телефону. При виборі клініки можете керуватися відгуками ваших близьких і друзів. Якщо ж ніякої інформації про клініку у вас немає, то ввічливо розпитайте по телефону про їхні послуги і лікарів-стоматологів. Адже кваліфікація фахівця грає найголовнішу роль у лікуванні ваших зубів. Тому важливо знати, який стаж практики у того чи іншого лікаря.

Досить часто стоматологічні клініки Києва пропонують своїм пацієнтам знижки на лікування зубів. Як правило, в таких клініках високий рівень сервісу і використовується стоматологічне обладнання європейського зразка. Тому і ціни на процедури відповідні і далеко не найдоступніші для багатьох пацієнтів.

Проте, скориставшись послугами якісної клініки, ви можете бути впевнені в надійності та ефективності лікування, при цьому ваше лікування буде максимально безболісним і безпечним.

Бережіть вашу посмішку і пам'ятайне про те, що проблеми з зубами завжди відображаються на здоров'ї організму в цілому.

1. Карієс передніх зубів руйнує дентин і погіршує естетику посмішки. Середній, глибокий або прикореневий карієс переднього зуба супроводжується гострим болем і чутливістю емалі.
  2. Карієс кореня часто діагностується у пацієнтів після 60-ти років. Прикореневій карієс зможе виявити тільки стоматолог, провівши зняття зубного каменю та рентгенівську діагностику.
  3. Мимовільний скрегіт зубами (бруксизм) – специфічне захворювання, яке зустрічається у 3% населення. Така патологія руйнує емаль зубів і викликає щелепні болі.
  4. Глибокий карієс руйнує емаль і дентин зуба, утворюючи «дупло». Основні симптоми глибокого карієсу - різкий біль при вживанні холодної або гарячої їжі, потемніння зубної емалі.

Лікування зубів в Києві.

Рекомендовані
Показаний все місто. Показати ваш район?

Люмі-Дент (Позняки) бізнес

93 відгуку

Deutsch Dent економ

74 відгуку

Люми-Дент (Оболонь) бізнес

58 відгуків

Терапевтична стоматологія

16 відгуків

Усі 32 бізнес

46 відгуків

Аль Дент на Ахматової економ

65 відгуків

Вам сподобалася стаття ?
Рейтинг статті
Оцінити

Фотополімерна пломба В каких случаях подходит фотополимерная пломба? Особенности использования фотополимера при эстетической реставрации. Цена пломбы из фотополимера.
Зубні пломби Зубные пломбы используются для восстановления участков зуба, подвергшихся разрушению. Немаловажный фактор – гарантия на пломбу.
Тимчасова пломба Временная пломба — что делать, когда она крошится или выпала? Сколько держится временная пломба?
Лікування зубів під наркозом Лечение зубов под наркозом очень распространено в современной стоматологической практике, ведь боль при операциях достаточно сильная.
Світлова пломба: особливості та види Световая пломба состоит из фотополимеров, поэтому она затвердевает только под светом галогеновой лампы, за счет чего у специалиста есть возможность придать пломбе все необходимые изгибы.
Лікування карієсу Современные методы лечения кариеса. Технологии лечения кариозных заболеваний без бормашины. Озоновая терапия кариеса. Профилактические меры.
Лазерна стоматологія Лазерная стоматология – эффективный современный метод лечения зубов без лишнего хирургического вмешательства. Лечение зубов лазером можно проводить даже детям, так как он абсолютно безопасен.
Лікування пульпіту Лечение пульпита проводится консервативным или хирургическим путем. Терапия включает 2 этапа с наложением временной пломбы. Острый и хронический пульпит лечат с анестезией.
Безболісне пломбування кореневих каналів Пломбирование корневых каналов является важной процедурой в современной стоматологии. Ведь открытый корневой канал приводит к воспалительным процессам.
Лікування зубів без бормашини Технологии будущего на службе стоматолога. Sandman Futura – современный пескоструй в борьбе с ранним кариесом. Icon – препарат, регенерирующий эмаль. Лазерная установка – луч вместо сверла. Лечение зубов без боли и стресса по невысокой цене.
Лікування зубів при вагітності В каких случаях возможно лечение зубов при беременности? Правила ухода за полостью рта во время беременности. Противопоказания к лечению зубов у пациенток "в положении".
Консультація стоматолога-терапевта Стоматолог терапевт это врач способный оказать вам помощь при лечении основных стоматологических заболеваний и провести качественную диагностику полости рта.
Використовуйте ваш обліковий запис на Facebook.com для входу на сайт.
Використовуйте ваш обліковий запис VKontakte.ru для входу на сайт.
Використовуйте ваш обліковий запис Google для входу на сайт.
Використовуйте ваш обліковий запис Мой Мир@Mail.ru для входу на сайт.