Хитаються зуби

Хитання зубів – тривожний сигнал і привід негайно записатися на консультацію стоматолога. Без своєчасного якісного лікування така патологія може призвести до випадання абсолютно здорового зуба.

Хитатися можуть не тільки молочні зуби у дітей, як всі звикли думати, а й постійні, що, як правило, свідчить про прогрес серйозних захворювань ротової порожнини.

Чому хитаються зуби?

Запалення пародонту – основна причина даної патології. Ясна надійно утримують коронку, але коли м'які тканини ротової порожнини пошкоджені внаслідок гінгівіту, пародонтиту або пародонтозу, оголюється корінь, виникає розхитування.

Серед інших важливих факторів:

• погана гігієна ротової порожнини;
  • неправильний прикус;
  • авітаміноз, порушення мінерального обміну речовин;
  • серцево-судинні захворювання;
  • порушення функцій щитовидної залози;
  • знижений імунітет;
  • шкідливі звички;
  • деякі хронічні захворювання (артрит, артроз, цукровий діабет);
  • механічні пошкодження (від удару, внаслідок бруксизму, неправильного ортодонтичного або ортопедичного лікування).

У групі ризику знаходяться люди похилого віку, жінки в період вагітності та лактації. Це пов'язано з порушенням гормонального фону, що негативно відображається на стані пародонту, робить ясна рихлими.

Хитання зубів: стадії патології

1. Спочатку, в основному, турбує кровотеча під час чищення, набряк і свербіж ясен, неприємних запах з рота.
  2. З часом додається дискомфорт при розжовуванні твердої їжі, коронка стає рухливою навіть при невеликому дотику.
  3. Якщо вчасно не провести лікування, виникає повне руйнування надкісткової тканини, повністю оголюється коронка і частина кореня, зуби сильно розходяться.

Що робити, якщо хитаються і випадають зуби?

Якщо хитається передній зуб

Рухливість передніх зубів може мати патологічну або фізіологічну форму. Щоб спланувати лікування, необхідно пройти апаратну діагностику у стоматолога.

На початкових стадіях призначається спеціальна зубна гімнастика, складається раціон харчування. У складних випадках лікар встановлює шину на внутрішню сторону щелепи, призначає антибактеріальну терапію.

Якщо хитається корінний зуб

Утрату міцності можна усунути методом відновлення втраченої кісткової тканини. Для цього застосовуються остеогенні препарати і синтезовані амінокислоти. Якщо патологія досягла останньої стадії, лікар проводить хірургічні маніпуляції з наступним протезуванням.

Рухливість зубів у дитини

Розхитування молочних зубів – нормальний фізіологічний процес, який виникає у дітей від 6-ти років. У цей же період прорізуються перші корінні моляри. Формування постійного прикусу закінчується приблизно до 12-13 років.

У даний процес небажано втручатися батькам, щоб не пошкодити зачатки і не викликати викривлення прикусу. При виникненні больових відчуттів або ж сильної кровотечі в період розхитування слід звернутися до дитячого стоматолога. У дівчаток зміна прикусу, як правило, починається раніше, ніж у хлопчиків.

Лікування ясен в Києві.

Рекомендовані
Показаний все місто. Показати ваш район?

Клініка естетичної стоматології бізнес

4 відгуку

Київська міська стоматологічна поліклініка економ

9 відгуків

Стоматологічна поліклініка Дарницького району економ

11 відгуків

Мнемозіна преміум

8 відгуків

Дарлін (м. Дарниця) бізнес

4 відгуку
Показаний все місто. Показати ваш район?

Вам сподобалася стаття ?
Рейтинг статті
3.8
Оцінити

Статті по темі
Періодонтит Періодонтит може викликати рухливість зубів, нагноєння біля ясен, підвищення температури до 38 градусів. Дізнайтеся, як розпізнати перші симптоми періодонтиту.
Лікування ясен в домашніх умовах Чи можливо провести лікування ясен в домашніх умовах? Рекомендації лікарів-стоматологів та народні рецепти засобів проти захворювань ясен. Заходи профілактики в домашніх умовах.
Догляд за зубами та яснами Гігієна порожнини рота є важливим елементом профілактики стомаологічних захворювань. Тому лікарі рекомендують ознайомитися із загальними правилами по догляду за зубами.
Використовуйте ваш обліковий запис на Facebook.com для входу на сайт.
Використовуйте ваш обліковий запис VKontakte.ru для входу на сайт.
Використовуйте ваш обліковий запис Google для входу на сайт.
Використовуйте ваш обліковий запис Мой Мир@Mail.ru для входу на сайт.